רפואת עיניים

רשלנות רפואית עינייםתחום רפואת העיניים התפתח באופן משמעותי בשנים האחרונות, בדומה לתחומי הרפואה האחרים, ובכל זאת, ישנם לא מעט מקרים של רשלנות רפואית עיניים.

על מנת להוכיח כי אכן מדובר במקרה של רשלנות רפואית עיניים, על עורך הדין, המייצג את התובע, להוכיח את הקשר הסיבתי שבין הנזק שנגרם לעיניים או כל נזק אחר לבין טיפול העיניים שבוצע.

תן לעורכי הדין באתר להעריך את סיכוי תביעתך – הקלק כאן

סוגי התביעות המוגשות

ישנן לא מעט תביעות, המוגשות בגין רשלנות רפואית עיניים, ישירות אל בית המשפט ממטופלים נשגרם להם נזק לאחר טיפול מסוג זה. הסיבות לתביעות הן רבות ומגוונות מאד. לעיתים מדובר באבחון שאיננו נכון של מחלת העיניים, שממנה סובל המטופל. לעיתים מדובר במתן טיפול רפואי, בין אם תרופתי או כל טיפול אחר, שאיננו מתאים ולעיתים גם בהימנעות משליחתו של המטופל לבצע בדיקות שונות על מנת לאבחן באופן מדויק יותר את מצבו ובהתאם להציע לו את טיפול העיניים המתאים ביותר.

התביעות, המוגשות בתחום זה, יכולות להיות מוגשות ישירות אל מול הרופא שביצע את הטיפול או אל מול המערכת הרפואית כולה. תביעות נוספות, העוסקות בתחום רשלנות עיניים, יכולות להיות כאלו המתייחסות לטיפול מרושל במהלך ניתוח העיניים, כמו ניתוח לייזר, ניתוח להחלפת קרנית, ניתוח קטרקט וכדומה, טיפול שגרם לנזק ואף החמיר את המצב הקיים. גם מקרים בהם לא מיידעים את המטופל בגין הסכנות הכרוכות בטיפול עצמו, יכולים להיחשב כמקרים של רשלנות רפואית וכעילה לתביעה.

ייעוץ של עורך דין מומחה בתחום

תביעות רשלנות רפואית עיניים הן מורכבות מאד ויכולות לכלול מגוון רחב מאד של טענות שונות. פנייה אל עורך דין, המתמחה בתחום הרשלנות הרפואית ובעל ניסיון בתביעות מסוג זה, היא הפתרון הטוב והנכון ביותר. אם אתם חוששים שמדובר במקרה של רשלנות רפואית, עליכם לפנות בהקדם אל עו"ד מתאים ולהיוועץ איתו כיצד עליכם לפעול. במידה ואכן קיים חשש כי אכן מדובר ברשלנות, יפעל עורך הדין ככל שביכולתו כדי לייצג אתכם באופן המתאים ביותר מול המערכות השונות.

בחירת עורך דין עשויה להיות לא פשוטה, שכן ישנם לא מעט עורכי דין, המתמחים בכך ומציעים את שירותיהם. כדי לקבל את השירות המקצועי והמתאים ביותר, חשוב לפנות אל עורך דין מתאים. כדאי לקבל חוות דעת מלקוחות קודמים ולשאול אותם לגבי מידת שביעות רצונם מתפקודו של עורך הדין. במקביל, מומלץ להיפגש איתו פגישה מקדימה ולוודא כי קיימת כימיה ותקשורת טובה. תפקידו של עורך הדין במקרים אלה חשוב במיוחד ועל כן בחירה נכונה שלו תסייע לכם להתמודד באופן הנכון ביותר ותגדיל את סיכוייכם לזכות בתביעתכם.

דוגמאות לתביעות בגין רשלנות רפואית

ישנם לא מעט טיפולי עיניים, המתנהלים מדי יום. אלה יכולים להיות טיפולים פשוטים או ניתוחים מורכבים. כשמדובר ברשלנות רפואית עיניים, מדובר בדרך כלל בתביעות המתייחסות לניתוחי עיניים, כמו ניתוחי לייזר, הנחשבים פופולריים מאד או ניתוחי קטרקט. לעיתים, בעקבות טיפול שגוי והתנהלות לא נכונה של הניתוח, נגרם נזק קשה למטופל, שיכול גם להוביל לעיוורון מלא. מדובר אמנם במקרים קיצוניים ונדירים מאד, אולם אלה מתרחשים, לצערנו וגורמים לסבל קשה.

סיכום

אם נפגעתם במהלך טיפול עיניים מכל סוג שהוא, תוכלו להיעזר בשירותיו של עורך דין, המתמחה בתחום רשלנות רפואית עיניים, שיוכל לייצגכם ולסייע לכם להתמודד עם המצב החדש. פנייה מוקדמת אל עורך הדין והיוועצות איתו יאפשרו לכם להתמודד טוב יותר ולקבל את הפיצויים המגיעים לכם במהירות האפשרית, במידה ואכן הוכח שזהו מקרה של רשלנות רפואית.

[ois skin="skin2"]

משרדנו ישמחו לסייע לכם בכל עת ובכל שעה.